REKLAMACJE I ZWROTY
Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827 art. 38) produkty personalizowane (grawerowane) nie podlegają zwrotom, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż.
Reklamacje i zwroty:
925.pl Marek Piątkowski
Krasne 951
36-007 Krasne
Biuro Obsługi Klienta
od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00
Tel. +48 575 633 348
Zwroty:
W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny.
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:
- Towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony.
- Zwracane towary muszą być kompletne (nie mogą być pozbawione zawieszek, metek).
W przypadku odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży kupujący odsyła towar na swój koszt, a sprzedający zwraca całkowity koszt zakupionego towaru oraz koszt najtańszej ustalonej przez siebie przesyłki (9,0 zł).
Kupujący może również żądać obniżenia ceny bądź odstąpienia od umowy od razu po wykryciu wady, bez konieczności wskazywania w pierwszej kolejności żądania naprawy bądź wymiany rzeczy.
W przypadku rezygnacji z zakupu prosimy wypełnić formularz zwrotów do pobrania TU. I wysłać na adres
925.pl Marek Piątkowski
Krasne 951
36-007 Krasne
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).